www.4girls.mam9.com
اهلا اهلا يا اجمل جيرل ..متيجى ندردش مع بعض ادخلى يلا سجلى وانضمى لينا ياقمر


أهلا وسهلا بك يا زائر في منتديات فور جيرلز 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hanotif
نائبة المدير اداريه
نائبة المدير اداريه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1573
العمر : 37
الاوسمه :
السٌّمعَة : 3
نقاط : 339
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول   17th أكتوبر 2008, 2:05 am

هذا امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول

للعلم(الصف الاول الابتدائى يعنى) , الإجابة سهلة جداً , عشان الوقت دقيقة وحدة..:424:

حاول تفكر بالإجابة قبل ما تشوف الحل تحت







لحين شوفوا الإجابة بالأحمر..
ما راح تتوقعها

|
|
|
|
|
|
|









أحياناً الواحد يحس أنه غبي

*****************************
وصوت مؤذن الاقصى يهيب بنا اغثيونى

والالاف من الاسرى والالاف المساجين

تنادى الامة الكبرى وتهتف بالميلايين

تقول لهم الى القدس الى قبلة الدين

الى حرب تدق الظلم تزهق روح صيهونى

وترفع فى سماء الكون اعلام فلسطين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rudy
مشرفة القسم الاسلامى والديكور
مشرفة القسم الاسلامى والديكور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 30
الموقع : http://4girls.mam9.com
المزاج : عايشة سنى
اعلام الدول :
الاوسمه :
السٌّمعَة : 3
نقاط : 253
تاريخ التسجيل : 10/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول   17th أكتوبر 2008, 5:53 pm

مش غبى لا ما فيش مخ
يعنى عامل زى المثل اللى بقول عامل زى الاطرش فى الزفة afro
ميرسى ليكى هانوتيف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alex.moon
SUPERGIRL
SUPERGIRL
avatar

انثى
عدد الرسائل : 683
العمر : 27
المزاج : كووووووووووول
الاوسمه :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول   21st أكتوبر 2008, 11:34 pm

ياربىىىىىىى
فظيع الامتحان
ايه الغباء اللى انا فيه ده
ميرسى ع التوبيك ياقمر

*****************************
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مرمريكا
مشرفة قسم الثقافه والصور
مشرفة قسم الثقافه والصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 153
السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 27/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول   29th أكتوبر 2008, 8:39 pm

انا مين
انا امتى
انا ازاى
انا لية

*****************************
لا تحزن ان الله معنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
امتحان في وزارة التعليم الأيرلندية للمستوى الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.4girls.mam9.com :: المنتديات المتنوعة :: الالعاب والمسابقات-
انتقل الى: